Dilettant 2020

Resen beboerforening står for dilettant i Resen. Efter en lang øve periode er dilettanterne klar til at vise hvad de har brugt hele vinteren på. Stykket hedder ”Koks og kæderaslere i kolonihaven”

Et stykke med mange forviklinger i kolonihaveforeningen Sommerfryd hvor Kesses have fungerer som smugkro for den brogede flok der bor i kolonihaverne. Men det skal der rettes op på synes politimanden, men måske mest for at sønnen kan få en have. Der er mange forviklinger før det hele falder på plads.

De medvirkende, hvoraf de fleste har været med i mange år, gør et stort stykke arbejde. Instruktøren Ellen Skytte og sufflør Helle Abildgård holder styr på tropperne. Der bliver noget at grine af når stykket bliver spillet fredag d. 28. marts kl. 19 med efterfølgende kaffe og lørdag d. 29. kl.18 hvor der er spisning før forestillingen og dans bagefter.

Del siden