40 års jubilæum i Resen beboerforening blev et tilløbsstykke.Knap 150 personer var mødt op for at fejre begivenheden. Sognegårdsudvalget og beboerforeningen hjalp hinanden med maden, så der var gang i pander og gryder dagen før, så alt var klar til festen. Mona havde allieret sig med nogle af Pigerne så de kom med lagkager til dessert. Formanden Lars Halkjær bød velkommen, og Mona Kristiansen fortalte lidt om foreningen. Niels Jørgen Holm fortalte om renoveringen og ombygningen af en del af sognegården og takkede alle de frivillige der har lavet et stort arbejde på stedet. Knud Erik og Maren Jensen takkede for den nye handikap indgang. Knud Erik sidder i kørestol og han  fortalte hvor meget det betød for ham at han nu kan komme ind med sin elkørestol så han kan holde ud at være med hele aftenen.

Schrøder ville gerne være med til at profilere Resen sammen med Struer. Anton Saumandsgård der har været Resens repræsentant i byrådet i mange år fortalte om sammenholdet som vi alle sætter stor pris på.

Skrapbøger var lagt frem så der blev kikket på billeder, grinet og mange ting blev mindet  f.eks. fester,dilletant og revy.

Det var en dejlig aften, igen blev det gode sammenhold vist.

Tak for opmærksomheden ved vores jubilæum.

Del siden